Aftellen

13 november 2016 - Sprang-Capelle, Nederland

Het aftellen is nu echt begonnen....

Wat hebben we er veel zin in. De tickets zijn binnen! Kleine stapeltjes kleren, routekaarten, e-readers, lonely planets, backpacks wijzen erop dat we nu echt met de laatste voorbereidingen kunnen beginnen.

Op het werk lijkt alles goed geregeld en kunnen we de laatste dagen vooral veel tijd besteden aan een zo goed mogelijke overdracht. Luuk is al helemaal aan het aftellen. Hij vertelt tegen iedereen dat hij op vakantie gaat. Naar Australie en daarna naar Nieuw-Zeeland. Ja iedereen zal het gevraagd en ongevraagd van hem horen. Van de week zei hij opeens 'mama de auto van ons is te klein, daar passen nooit alle kindjes in'. Uhm Luuk, we gaan maar met zijn viertjes hoor! Sven heeft geen idee wat er gaat gebeuren. Maar hij is zo verkouden op dit moment dat ik nu al uitkijk naar de zon/zomer!

Nog 2,5 week, dan is het 1 december en zullen we vertrekken.

1. John:
    13 november 2016
    Wat leuk! Hopelijk veel foto"s en berichten! We gaan jullie missen
  2. Desiree:
    15 november 2016
    Woww ja het komt nu echt dichtbij!!! Super leuk dat jullie een blog bij gaan houden zodat wij hier ook een beetje mee kunnen genieten met jullie. Succes en veel plezier met alle voorbereidingen, nog eventjes...
  3. Francien:
    16 november 2016
    Leuk om te lezen! ;) Alvast hééél veel plezier en ik ga jullie blog zeker volgen!
  4. Marjan Boon:
    16 november 2016
    Ja, nu gaan de dagen heel snel en is het zo 1 december. Via welk land vliegen jullie er naar toe?.
  5. Rene, Nicole, Luuk en Sven:
    17 november 2016
    Hoi Marjan, we reizen zowel heen als terug via Hong Kong.
  6. Pa:
    21 november 2016
    Het was gisteren wel te merken dat jullie er echt veel zin in hebben en met julli gedachten al ergens halverwege Australië zitten.
    Een goed teken!
  7. Anne Place:
    21 november 2016
    Nou wat gaat de tijd snel ineens! Ga jullie echt missen, vooral Luuk met zijn grapjes en Svens heerlijke koppie en natte shirtjes :). Ik hoop op veel blogs en vooral veel foto's! Geniet van deze once in a lifetime ervaring!!
  8. Peter Philipsen:
    21 november 2016
    Veel plezier! Ga jullie volgen!
  9. Arnica Korver:
    22 november 2016
    Gaat echt een mooie reis worden!
    Luuk zal zn vriendjes wel gaan missen. Verwacht vanuit deze kant wel wat reactie als Luuk er over 2 weken niet meer is bij de opvang.
    Geniet van de laatste voorbereidingen en alvast goede reis, maar zie een van jullie maandagochtend nog wel.
    Gr. Arnica
  10. Peter:
    25 november 2016
    Hallo Familie Quirijns,

Leuk deze link: Toch nog even reageren voordat je het weet dan zitten jullie in het vliegtuig. Ik wens jullie alvast een goede reis en beterschap! wordt idd tijd voor de zon vitamine D.

Laat zo af en toe even wat van jullie horen.