Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
756

Over ons

Wij gaan binnenkort een geweldig avontuur aan met ons gezin. Samen met onze zoontjes Luuk (3 jaar) en Sven (1 jaar) zullen we drie maanden reizen door Australie en Nieuw-Zeeland.

Waarom: omdat het ons een unieke ervaring lijkt om 3 maanden met elkaar een geweldige reis te maken!

Over onze reis

Donderdag 1 december zullen we vanuit Schiphol reizen via Hong Kong naar Cairns. Daar hebben we 3 dagen tijd om bij te komen van de lange reis alvorens we de camper zullen ophalen. We zullen met de camper naar Adelaide reizen. Met Oud & Nieuw hebben we een camping geboekt in Sydney. De rest van het programma is nog vrij invulbaar.

Halverwege januari zullen we aankomen in Nieuw-Zeeland. Daar reizen we in 35 dagen met de camper van het Noorder naar het Zuider eiland. We zullen 27 februari onze camper weer inleveren en op 28 februari verwachten we vroeg aan te komen op Schiphol met een ervaring rijker.

Bezochte landen

Wij hebben 47 landen (19%) bezocht:

Australië, België, Bolivia, Bosnië en Herzegovina, Canada, China, Costa Rica, Cuba, Denemarken, Duitsland, Egypte, Finland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Ierland, Italië, Jordanië, Kroatië, Luxemburg, Mexico, Monaco, Nederland, Nepal, Nieuw-Zeeland, Oeganda, Oostenrijk, Panama, Peru, Polen, Portugal, San Marino, Singapore, Slovenië, Slowakije, Spanje, Sri Lanka, Tanzania, Tsjechië, Turkije, Vaticaanstad, Venezuela, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zuid-Korea, Zweden, Zwitserland.