Weer thuis

1 maart 2017 - Sprang-Capelle, Nederland

Maandag 27 februari / dinsdag 28 februari

We hebben om 7 uur de wekker gezet. Vannacht hebben we geslapen in een ruim motel, met twee slaapkamers. Hoewel de camper prima is bevallen toch ook weer lekker om wat ruimte om je heen te hebben en een ruim bed. Om 8.30 uur worden we opgehaald en naar het vliegveld gebracht. Hier zijn we ruim op tijd voor onze binnenlandse vlucht naar Auckland die om 11 uur vertrekt. De eerste vlucht duurt ruim een uur. In Auckland hebben we ruim 2,5 uur de tijd. De koffers zijn gelijk doorgeboekt naar Schiphol, dus die hoeven we niet meer op te halen en opnieuw in te checken. Wel moeten we een stukje buiten lopen om van Domestic naar International hal te gaan. Wat een heerlijk weer hier in Auckland, de laatste zon die we voorlopig zullen zien. De vlucht naar Hong Kong vertrekt met een uur vertraging. Luuk en Sven zijn even erg wild in de vertrekhal, even de energie kwijt. Maar in het vliegtuig zijn ze, gelukkig, weer rustig. Als we (voor ons al ruim middernacht) in Hong Kong aankomen heeft Luuk in totaal 1 uur geslapen en Sven 3 uur. De jongens moeten doodop zijn, maar Sven blijft rondjes lopen/rennen op de lopende band. Luuk doet even mee, maar valt dan tijdens het wachten in slaap. We dragen hem slapend het vliegtuig binnen en ook Sven is dan echt helemaal op en valt samen met Nicole al voor het opstijgen in slaap. Na de paar uur slaap is Luuk vooral veel filmpjes aan het kijken. Sven vermaakt zich met filmpjes, spelen met de auto's, snoepjes/drinken halen bij de stewardessen en boekjes lezen. Voordat we bij Schiphol zijn slapen ze allebei nog wat. De vluchten gingen dus weer super goed! Oma Quirijns was al vroeg opgestaan en stond al te wachten bij de aankomsthal. Fijn om haar weer te zien! Thuis in Sprang-Capelle was ons huis versierd en stonden er bloemetjes op tafel. We drinken nog koffie met oma en ondertussen genieten Luuk en Sven van het speelgoed. Alles was weer interessant en Luuk had al snel alles uit de kasten gehaald. Sven moet even wennen, we hebben het idee dat hij veel vergeten was hier. We hebben gelijk het babybedje van Sven verruild voor een eenpersoonsbed. We houden het allemaal goed vol die dag, maar tijdens het toetje valt Sven in slaap. Nog even in bad en dan snel naar bed. Om 18 uur liggen de jongens op bed en ruim een uur later Rene en Nicole. We hebben allemaal heerlijk geslapen. De jet lag valt dus bij iedereen weer reuze mee.

Deze week hebben we nog heerlijk vrij. We rommelen vooral thuis, foto's op de harde schijf zetten, wassen, naar de kapper, bijkletsen met iedereen. Nog veel aan het nagenieten. Maandag mogen we weer werken. We hebben er allebei  wel weer zin in. Maar eerst nog een paar dagen vrij!

1. Anne Place:
    1 maart 2017
    Welkom thuis!! Wie had jullie huis zo lief versierd? Wat een goede reclame voor reizen met kinderen is jullie blog :)
  2. Daisy Fleuren:
    1 maart 2017
    Welkom thuis.
    Het waren leuke verhalen en mooie foto's van jullie reis!