Eerste Kerstdag in Coffs Harbour

25 december 2016 - Coffs Harbour, Australië

Zondag 25 december

Eerste Kerstdag zonder familie voelt raar. Na het ontbijt skypen we nog met John en Desirée die op dat moment nog Kerstavond aan het vieren zijn met de familie Fleuren. Er wordt deze ochtend gezwommen in het zwembad op de camping. De glijbanen vallen erg in de smaak bij Luuk en ook bij Sven. Na het zwemmen gaan Luuk en Sven slapen/rusten en gaat René een stukje rijden met de camper om de accu op te laden. We staan op een plek zonder stroom en twee dagen de koelkast laten draaien zonder de accu te laden dat redt de camper niet. René bezoekt Bellingen (een plaatsje dat de uitstraling heeft van een Amerikaans Western stadje) en een mooie waterval in Dorrigo. Op de terugweg helaas schade opgelopen aan de camper. De camper was iets te hoog voor de overkapping van het tankstation waardoor het dakraampje afgebroken is. Gelukkig is het droog de komende dagen. Hopelijk kan het dakraampje in Sydney gerepareerd worden. Schade valt onder de all-risk verzekering. Ondertussen had Nicole haar handen vol aan Luuk, die eerst in zijn broek plast en later ook nog poept. ’s Middags gaan we naar de speeltuin en weer naar het zwembad. Ons kerstmaal is vandaag wéér barbecue, beter kan toch niet. We proberen nog te skypen met Ian en Rens, maar de verbinding is erg slecht. Morgen een lange rit voor de boeg, naar Nelson Bay.

1. Desiree:
    25 december 2016
    Was leuk om jullie weer even gezien en gesproken te hebben!! Maar volgend jaar weer gezellig kerst samen vieren hoor XX
  2. Toon en Riet:
    25 december 2016
    Leuk om jullie zo te volgen en genieten mee van de reis die jullie maken hier alles oke .
    Fijne kerstdagen geniet ervan .
  3. Elke:
    27 december 2016
    He Nicole (en familie),
    Leuk om te lezen waar jullie zijn en wat jullie allemaal al hebben gezien! Heel fijne jaarwisseling alvast gewenst in de mooiste stad van Australië :-) Groetjes vanuit HQ-Mebin, Elke